miercuri, 9 decembrie 2009

Sex,sex AGAIN sex!

Poi banuiesc ca la vederea titlului o sa ganditi ca ce dracu`stiu eu la 16 ani ai mei.Poi daca o luam din punct de vedere fizic,NIMIC!Psihic poate prea multe...VAD in juru`meu tot felu`de obsedati sexuali,si am ajuns sa ma intrb:"Ce dracu`,doar asta conteaza??Unde e Dragostea aia eterna:-@?"...Poi unde?...undeva in POM!

*Acum ceva timp alergam dupa autobuz:|[si l`am prins:)],cand sa urc,UNU` a coborat,parea drogat,a trecut pe langa mine si exact inainte sa urc mi`a tras o MARE palma pe fund:-L si ranjea cu dintii aia ingalbenitiX(!

*Azi ma indreptam spre casa,pe langa PLUS[Crangasi],si la geam la o vila stateau vreo 3,muncitori[nu va inchipuiti mari bogatasii:))]:

PROST 1:Psss Psss Psss.

Eu:Zât!

PROST 2:Dom`soara nu vrei sa ne`o tragem si noi?

Eu:Trageţi`o cu măta!

PROST 3:Hai mă păpuşică c`o să`ţi placă!

Eu:Păpuşel jet în morţii măti!

Si`am plecat...EXEMPLU DE PROSTIE SI OBSEDARE SEXUALA IN ROMANIA,IN CARE TRAIM!:|


Aceste 2 exemple sunt date drept argumente!

Sex-acuma=Dragoste-demult

Sex in prostie,eventual cu oricine:|[Apropo de PROSTITUTIE...cum s`or simtii femeile alea cand si`o trag cu toti mosii,obsedatii,nespalatii?:S...GROAZNIC banuiesc.]

Peste tot,dau de obsedati sexuali...:|!!!!!!!!!!



3 comm`uri:

Codruttzz spunea...

nu vreau sa te judec...nici sa fac afirmatii fara substanta...dar consider ca la 16 ani nu stii nimic nici despre dragoste nici despre sex! Sincer! O sa ajungi sa stii care e diferenta atunci cand o sa iti cunosti trupul foarte bine, cand o sa iti exploarezi sexualitatea si dupa ce o sa treci cu bine de cateva relatii bune sau rele...abia atunci poti spune ca ai ceva experiente!!

Cat despre exemplele cu barbatii aceia...de prost gust...iar eu as amenda serios astfel de comportamente...mi-e mie scarba ca barbat...nici nu vreau sa stiu ce senzatii ai tu...

∂Ŀאع spunea...

Dragoste aia eterna de care zici tu cred ca mai e doar in filme :))

Mihaela Catalina spunea...

ce spui u aici m-a pus pe ganduri...

oare si eu astept dragostea eterna??

sincer nu cred,dar ar putea fi si asta o idee

Trimiteți un comentariu