joi, 10 decembrie 2009

Fara Mall??Nuuuuuu...


->Plaza in 2005,s`a schimbat dar totusi a ramas la fel:X.


Ce ne`am face noi fara mall deci fara haine?:S

Adica stii am umbla dezbracatii,n`ar mai fii atatia obsedati[deoarece,pentru ca ar vede direct ce ii intereseaza si n`ar mai tanjii atat],si mai ales FETELE,ce n`am face noi fara haine?Fara zilele aleaaa superbe petrecute in mall,la shopping:X,fara sa probezi ZECI de haine pana sa te hotarasti?...URAT AR FII!

Pentru mine hainele au un rol FOARTE IMPORTANT,si nu,nu merg pe mottou`"haina face omu` ",ci pur si simplu sunt o mare pasiune de`a mea,ador sa fac shopping,defapt carei fete nu`i place?!

Mi`ar lipsii tare mult mall daca printr`un absurd ar disparea dintr`o data:|,ar fii chiar urat,fara statu`cu orele pe la Mc`,rasu`in prostie de specimene RARE de pe la mesele de langa,probatu`a zeci de mii de haine,filmele din mall,inghetata aia buna:X,ciocolata aia:X...oh Doamne:X.Ce ne`am face fara Mall?


1 comm`uri:

Mihaela Catalina spunea...

"ador sa fac shopping,defapt carei fete nu`i place?!"


mie draga :)).urasc sa ma duc sa stau cu orele sa cumpar niste idiotenii de haine.mie imi ajung o pereche de blugi un hanorac si niste adidasi.
ai langa tine fata specimen care uraste "shopping-ul"(:)) ce cuvant idiot) si u imi spui mie ca:carei fete nu i-ar place??

Trimiteți un comentariu