joi, 10 decembrie 2009

My daddy:X and My Mommy:X.


->My mommy

->My daddy


Daddy?Poi e cel mai tare tata:Xil iubesc cu el ma inteleg PERFECT,ma intelege,imi ia apararea in fata lu`mama care face crize mereu:|,ma finanteaza:>,face nijte glume de mor de ras:X si cel mai important MA IUBESTE si`l iubesc:X:X:X.Seman extrem de mult cu el,fizic am ochii ca ai lui adica VERZI:X,si in rest din familia lui mi se trag trasaturile apoi caracteru`,pot spune ca e identic cu al lui,exact cum sunt eu e si el doar ca,cu mult mai matur[e si logic:)].E idolu`meu!!!:X

Mommy?Poi my mommy e foarte de treba in mod normal da`credeti`ma ca na`ti dorii sa stati langa ea knd face vesnicile crize.Are un simt al umorului HIPERDEZVOLTAT,cred ca la asta seman si eu cu ea...bine nu`l am atat de dezvoltat da`intr`o doza mare il am.O iubesc fiindca e moderna,fiindca in mare parte ma intelege,fiindca ma lauda mereu la altii:))da`acasa nu mai am loc de criticile ei.Ma streseaza fiindca se baga MULT prea mult in viata mea,fiindca ma streseaza cu scoala de park eu in mom.asta m`as lasa de ea,fiindca e stresanta cu baietii zici ca m`as culca direct cu ei[in fineee:|],fiindca ma termina cu telefoanele.

0 comm`uri:

Trimiteți un comentariu