marți, 1 decembrie 2009

Noaptea!


Poate tu,cititoru` te intrebi de ce am ales acest subiect"noaptea" care pentru unii e chiar banal...poi l`am ales deoarece eu ador,idolatrizez noaptea si nu ma intreba de ce,defapt ar fii cateva motive:

-ma simt libera,simt ca lumea`i a mea si pot face TOT ce`mi trece in momentu`ala prin cap.

-imi place cum se vad luminile alea`n Bucuresti cand e intuneric si practic lumina o da acele lumini superficiale care au un farmec aparte,sunt total indragostita de acele limini care se vad asa frumos.

-nu e mai nimeni pe strada.

-nu e aglomeratia aceea sufocanta.

-e alta admosfera,parca noaptea te vegheaza si`ti da o alta energie decat cea pe care`o ai ziua.

-simt ca noaptea oarecum "ma ascunde".

Si trecand peste toate motivele enumerate care ma fac sa ADOR noaptea...astept parerile PRO si CONTRA pe tema noptii,de ce va place sau nu noaptea?!

Bye>:D<.

1 comm`uri:

Mihaela Catalina spunea...

adevarat frate ca noaptea e marfa.ai sentimentul ala ca lumea e a ta si nu e nimeni care sa-ti spuna nu face aia si aia din contra,faci ce vrei.si eu iubesc noaptea :X

Trimiteți un comentariu