vineri, 27 noiembrie 2009

Ma intreb...




Oare mai sunt eu?...daca tu ai disparut din viata mea?

Oare pot reveni la ce eram inainte,inainte sa apari tu?...oare?

Oare viata are vreun sens fara iubirea?...are??

Oare mai pot visa la lucruri relativ imposibile fara tine?...pot??

Oare mai pot fii atat de copilaroasa si rasfatata fara tine? pot pot?

Oare mai sunt sincera cu mine  desi stiu ca ai plecat? Mai pot fii?

Oare mai simt ceva pentru tine chiar daca nu mai esti AICI? Mai simt??

Oare mai pot trai acele clipe minunate fara tine? Pot face asta????

Oare mai am acea sclipire in ochii daca tu nu mai esti,daca nu te mai vad?Mai am??

Oare mai pot fii atat de indiferenta cum eram fata de lume cand eram langa tine?Mai pot fii asa?

Oare mai pot trece prin acele locuri pline de amintiri fara sa nu bufnesc in plans?Mai pot trece?

Oare tu te mai gandesti la mine asa cum eu MEREU ma gandesc la tine?Oare mai faci asta?

Oare pot sta cu telefonu`in mana,uitandu`ma la nru`tau fara sa te sun?Crezi ca pot?Nu...

Oare pot sa ma uit la imaginea ta fara sa plang si sa`mi amintesc de clipele de fericire traite cu tine??Oare oare rezist?

Oare pot visa IAR la tine desi tu nu`mi dai nicio speranta?Visez?

Oare soarele si luna mai pot zambi fara noi doi impreuna?Mai pot zambii?

Oare pot sa uit clipele in care dansam in ploaie si toata lumea se uita ciudat la noi?Pot uita acele clipe atat de frumoase?

Oare mai pot rezista fara sa ma uit in acei ochi minunati,verzi?Pot rezista la o asemenea tentatie?

Oare pot sta fara atingerea buzelor tale?Fara ??


Raspunsu`la intrebarile de mai sus↑este...nu...


0 comm`uri:

Trimiteți un comentariu