luni, 30 noiembrie 2009

CUPLU`PERFECT!

...in urma cu ceva timp am fost in mall,cu o prietena,la Mc,eii bine atat de frumos a fost pana cand la masa de langa noi s`au asezat doi amorezati culmea culmilor care  credeti ca a fost?Wow supriza cocalar si pitzipoanca ,combinatia perfecta...bai hai las`o balta o inteleg si p`asta da`punctu`culminant a fost cand tipu`cocalarului "COCALAR" in mall[specificat]a dat drumu`la o manea da`lu` Parizer,Salam sau care dracu`or mai fii,un solo d`ala original...pfoa,bineinteles ca ne`am luat gentile,ne`am ridicat si am plecat.Aaa si sa nu uit de pitzipoanca "PITZIPOANCA" care are si ea un rol foarte important in actiune,cand pe scumpu` ei iubitel COCALAR  il chinuia talentu`pe solo,percutia,fara nr.a lu`Salam asta[P.S.mi`e tare frica ca nu cumva sa`l manance cineva pe Salam asta.Oare o fii bun?:S],ea cu creierasu`ei semi-dezvoltat sau de ce nu DELOC dezvoltat isi ruja frumoasele ei buze,un roz de ti se starpezeau dintii,apoi zambind "cuceritor"la cocalaru`de langa ea ia dat un PUP deci pe mine ma impresionat GRAV!Ce sa mai spun de "scumpa"de ea care era imbracata mai rau decat pe centura,o fusta atat de scurta de i se vedeau chiloteii ei tanga negrii,ceva WOW avand in vedere ca era imbracata`n roz din cap pana`n picioare,logica mea imi soptea ca trebuia sa`si ia si chiloteii roz,right?...in continuarea "din sus" avea un maieutz roz LOGIC care era asa pe mijloc,adica buricu`era gol,iar sanii mult prea putin acoperiti,puteam sa jur ca i la furat surioarei ei de 3 ani,in "chicioare"avea dragutza de ea nijte sandalutze dragute ghiciti ce culoare:>:>?ROOOOZ bineinteles.Intrebarea pe care mi`am pus`o cand am vazut acest frumos specimen feminin a fost daca ea si`a dat seama ca suntem in anotimpu`toamna sii daca ea inainte sa plece de acasa se uita`n glinda??...sau poate o fugii?:S.


Deci cititori al acestui articol by me nu stiu ce reactie aveati cand cititi acest articol...dar CREDETI`MA ca am perfecta dreptate!Nu`i asa ca fac un cuplu frumos?;;)

0 comm`uri:

Trimiteți un comentariu