joi, 22 aprilie 2010

In intuneric...


Se aude.Tot mai puternic.Nu stiu ce e.Teribil.Ma simt confuza.Ma ascund intr`un colt de rama,plin de praf.Stranut.Ma dau de gol.Si intunericul se tot apropie de mine,mi`e frica,nu pot ascunde asta.Tremur.Incep sa tip.N`are niciun rost,totusi tip...in speranta ca poate ma aude cineva.Nimeni.Si chiar daca m`ar auzi.Ce rost ar avea?!Nimeni nu ma poate salva.Sunt prizionera intr`un colt plin,plin de praf.Nu ma vede nimeni.Nu ma aude nimeni.Pacat.Si mor de frica.Inima pulseaza tot mai repede.Tic-Tac.Mor de frica.Ce rost are frica cand stiu ca oricum nu voi scapa.Mor de frica.Nimeni nu stie asta.Toata lumea zambeste,se bucura de viata.Eu?Eu mor de frica.Imi transpira mainile.Stiu,deloc placut.Imi vine sa ma ridic sa aprind lumina,asa n`as mai avea nimic.Nimic!Si totusi...unde e intrerupatorul?Undeeeeee?Nu exista.Banal.Si totusi atat de rau imi e frica.Imi vine sa dau drumu`la muzica.Nu pot.Nici nu am la ce.Mor de frica.Sunt singura,parca parasita.Oare m`o cauta cineva?Ii pasa cuiva de mine?Mai conteaza?!Oricum in scurt timp,o sa fiu doar o cenusa purtata de vantul naprasnic ce bate afara,care nu iarta nimic!Imi va fii dor,cu siguranta!Plang.Lacrimile`mi curg pe obrajii palizi,plini de frica,tremur,la fel si obrajii.E logic,fac parte din corpu`meu.Si totusi,corpu`meu nu ma recunoaste.Nu stie cine dracu sunt.Daca nici el nu ma recunoaste,atunci cine?!Mor de frica.Sunt doar eu cu mintea mea.Atat!Si`l simt,se tot apropie de mine,si plang,tip,zbier,si mor de frica.Nici mintea in curand nu ma va mai ajuta.Mai sunt lucida?Am halucinatii?Doamneee mai lasa`ma putin constienta!Zambesc,n`am de ce.Sincer.Dar conteaza ca macar acum,pe ultima suta de metrii mi se vad dintii ingabeniti de la fumu`de tigara.Ce mai conteaza.Atat cat mi`am trait viata,am facut`o cum am vrut.Sunt fericita.N`am de ce.Dar...imi amintesc toate pozele cu mine,bebelus,e un motiv!Destul de bun,zic!Haha...vineee....Purtata de vant!

0 comm`uri:

Trimiteți un comentariu